لمینت دندان های پوسیده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 اسفند 1400
بازدید : 182
نویسنده : mozhgan

جهت آشنایی با لمینت دندان های پوسیده ، با متخصص ارتودنسی ارتواینفو تا انتهای مقاله همراه باشید.

لمینت دندان های پوسیده

کامپوزیت و لمینت دندان ها در بیمارانی که دندان های پوسیده دارند انجام نمی شود، بنابراین اگر متخصص شما انواع مختلف لمینت ها را به شما معرفی می کند، می توانید مطمئن شویدکه دندان های شما دچار پوسیدگی نشده اند. همینطور، روکش های لمینت دندان ها مانع پوسیدگی دندان ها می شود و به شما اجازه می دهد که در روز دو مرتبه با استفاده از خمیر دندان مسواک بزنید و دهان و دندان های خود را شست و شو دهید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی از داخل

یکی دیگر از عوامل کاهش پوسیدگی دندان این است که لمینت ها در قسمت جلوی دهان واقع می شوند و باعث شست و شوی راحت تر دهان و دندان شود. اما می تواند بعد از لمینت، دندان پوسیده شود. اگر روکش شما تازه باشد، پوسیدگی به آسانی پر می شود. بهترین کار در مورد این نوع از دندان ها راهنمایی از متخصص است، که تمامی جوانب را سنجیده و راه مناسبی را پیش رو شما قرار می دهد. حدودا بعد از گذشته ده سال از مصرف لمینت دندان، نصف روکش لمینت از بین می رود و یا ترک بردارند که نیاز به تعویض لمینت ها دندان می باشد. بهداشت دهان و دندان مناسب می تواند به طولانی شدن کارایی لمینت ها کمک کند. شست و شوی مداوم دهان و دندان و مسواک زدن همراه با مراجعه همیشگی به متخصص از عوامل تاثیرگذار بر افزایش عمر لمینت ها می باشد. در حالی که لمینت دندان هرگز امکان پوسیده شدن آن وجود دارد اما دندان های زیرین قطعاً توانایی پوسیده شدن را دارند، دندان ها در هر کجا که به شکلی با لمینت مرتبط می باشند، آسیب پذیرند.

بیشتربخوانید... پستانک ارتودنسی ژله‌ای

چگونه پس از لمینت دندان از پوسیدگی آن جلوگیری شود؟  

لمینت دندان ها باعث پوسیدگی دندان نمی شود و به همین دلیل تنها کاری که پس از لمینت دندان انجام داد رعایت اصول بهداشتی است. دقت داشته باشید در هنگام مسواک زدن، مسواک را به صورت ملایم بر روی دندان ها بکشید؛ زیرا در غیر این صورت لمینت های دندان هایتان خراشیده می شود. نخ دندان نیز می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. مراجعه دوره ای به دندانپزشکی برای چکاب سلامتی دندان می تواند تاحدی در جلوگیری از پوسیدگی دندان های به شما کمک کننده باشد.

منبع: ارتوتیپس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com